ارائه خدمات مالیاتی از طریق تلفن همراه؛ گامی عملی برای تکریم ارباب رجوع

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به رویکرد اصولی تکریم ارباب رجوع از طریق تسریع و تسهیل امور مالیاتی گفت: مودیان محترم مالیاتی می توانند با نصب اپلیکیشن «مالیات من»، خدمات مالیاتی قابل ارایه در بستر الکترونیک را دریافت نمایند.

دکتر منظور راه اندازی سکوی نرم افزار جامع تلفن همراه «مالیات من» را در راستای توسعه خدمات الکترونیکی مالیاتی دانست و تأکید کرد: تلاش بر این است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته تمامی امور مالیاتی در پنجره واحد به صورت الکترونیکی انجام شود تا علاوه بر تسهیل و تسریع امور مالیات ستانی، مراجعات حضوری مودیان و  ارتباط بین ماموران مالیاتی و مودیان به حداقل ممکن رسیده و رضایت صاحبان کسب و کار افزایش یابد.

 وی با اشاره به اینکه این نرم افزار مطابق با برنامه های هوشمندسازی نظام مالیاتی ارتقا یافته افزود: با استفاده از این نرم افزار، مودیان و کاربران علاوه بر دریافت محتواهای خبری و آموزشی به روز و موردنیاز خود، قادر به مشاهده سوابق مالیاتی خود بوده و می توانند انواع خدمات و عملیات مالیاتی از قبیل ابلاغ اوراق مالیاتی و استعلامات را انجام داده و از آخرین قوانین، بخشنامه‎‏ها و دستورالعمل‏های صادره و موعد انجام تکالیف قانونی مطلع گردند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، طراحی رادیو مجازی و امکان گفتگوی صوتی و تصویری را از دیگر قابلیت‏های این نرم افزار برشمرد و خاطرنشان کرد: مودیان مالیاتی با استفاده از این اپلیکیشن، می توانند اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل نموده و همچنین مالیات‏ خود را پرداخت کنند

ویژگی‌های این برنامه:

مشاهده بدهی مالیاتی

نمایش لیست کامل اظهارنامه‌ها

استعلام و پرداخت بدهی‌ها

تاریخچه پرداخت‌ها

امنیت بالا

دسترسی به پرونده های الکترونیکی مودیان

استعلام ارزش معاملاتی

استعلام کد ثبت نام

پاسخ به سوالات متداول

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *