شرایط لازم دریافت اینماد

اینماد چیست ؟

زمانی که یک کسب و کار قانونی باشد، قطعا مشتریان بیشتری به آن کسب و کار اعتماد می کنند و کسب و کارها برای آنکه قانونی بودن کار خود را نشان دهند، مجوز های لازم را دریافت می کنند. این اصل، برای کسب و کار فیزیکی صدق می کند اما در کسب و کار اینترنتی چگونه می توان اعتماد مشتریان را به دست آورد؟

فروشگاه های اینترنتی و آنلاین شاپ ها می توانند از اینماد در سایت خود استفاده کنند. اینماد لوگویی است که در پایین سایت نمایش داده می شود و فروشگاه های اینترنتی از این نماد استفاده می کنند تا بتوانند اعتماد مشتریان را جلب نمایند.

شرایط لازم دریافت اینماد

برای ثبت نام اینترنتی دریافت اینماد، باید شرایطی را داشته باشید که در ادامه شرح می دهیم :

سایت شما باید فروشگاهی باشد

اینماد فقط به سایت های فروشگاهی تعلق می گیرد بنابراین سایت شما باید شامل محصولاتی باشد که به صورت اینترنتی به فروش می روند. اگر سایت شما محتوایی است و محصول و خدماتی برای فروش در آن نگذاشته اید، الزامی برای دریافت اینماد ندارید.

درج کامل اطلاعات محصول در سایت

برای دریافت اینماد باید اطلاعات کاملی همچون مشخصات محصول، ویژگی، قیمت و … را راجع به هر محصول ارائه کنید و اطلاعات خرید را به صورت پیش فاکتور، به مشتری تحویل دهید.

باید مالک دامنه باشید

برای دریافت اینماد جهت درج در فروشگاه اینترنتی، باید مالک دامنه سایت باشید و به عبارتی دیگر، فقط مالک دامنه می تواند برای ثبت نام اینماد تقاضا دهد. در صورتی که درخواست توسط نماینده انجام گیرد، لازم است که مدارک حقوقی وکالت آن نماینده از مالک شرکت موجود باشند.

تایید صلاحیت شما

صلاحیت شما یا صلاحیت شخص درخواست کننده اینماد، باید توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی تایید شود و در صورت عدم تایید شخص، امکان دریافت اینماد وجود ندارد.

رسیدن به سن قانونی

شما برای دریافت اینماد باید به سن قانونی رسیده باشید که حداقل سن ۱۸ سال بالاتر است. اگر سن کمتر از ۱۸ سال دارید، باید حکم رشد ارائه کنید که در این صورت، صلاحیت های شما از لحاظ فعل و انفعالات مالی بررسی خواهد شد.

مزایای دریافت اینماد برای سایت

دریافت درگاه بانکی با داشتن اینماد

اعتبار بیشتر وب سایت با دریافت اینماد

افزایش امنیت خرید

همکاری با شرکت های معتبر با دریافت اینماد

گارانتی

استعلام اینماد

برای اعتماد به یک سایت فقط دیدن اینماد کافی نیست زیرا ممکن است آن سایت فقط عکس نماد را گذاشته باشد. جهت استعلام اینماد، بر روی آن کلیک کنید سپس صفحه ای به نام شناسنامه کسب و کار باز می شود که علاوه بر نمایش اینماد، باید اطلاعات صاحب فروشگاه و صاحب حساب ذکر شده باشد.

آدرس صحیح وب سایت، تصویر حال وب سایت، صاحب امتیاز که می تواند نام شخص یا شرکت دریافت کننده باشد، تاریخ اعطاء، تاریخ اعتبار، اطلاعات تماس، تلفن ثابت، پست الکترونیک و … مربوط به یک وب سایت را می توان از طریق علامت تجاری یا اینماد قرار داده بررسی کرد. همچنین سابقه فعالیت سایت نیز ذکر می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *