افتتاح اولین کيوسک اطلاع‌رساني مالیاتی

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، کيوسک اطلاع‌رساني مالیاتی با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در اداره کل امور مالیاتی استان قزوین افتتاح شد.

در اين مراسم دکتر منظور با اشاره به اقدامات سازمان امور مالیاتی در جهت ارتقاء کیفی خدمات رسانی به ارباب رجوع گفت: استفاده از فناوري روز به ويژه در بحث فرهنگ‏سازی و اطلاع‌رساني به مودیان محترم مالیاتی يکي از مهمترين اهدافي است که مورد توجه ويژه نظام مالیاتی  در دوره تحول آفرینی بوده است.

دکتر منظور با اشاره به ابتکارات جدید حوزه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی افزود: ايجاد کيوسک‌ اطلاع‌رساني در راستاي تکريم ارباب رجوع و تسهيل امور مراجعان انجام مي‌شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به اهميت اطلاع‌رساني دقيق و سريع به ارباب رجوع، گفت: ايجاد اين کيوسک‌ها را مي‌توان در راستاي سياست‌هاي اصولي نظام مالیاتی در بخش توسعه IT و تکريم ارباب رجوع ارزيابي کرد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: دریافت و تنظیم نوبت دهی، راهنمای مراجعه به حوزه مالیاتی، تعیین وقت ملاقات با مدیران و اطلاع رسانی فرایند ها از جمله قابلیت های این  کیوسک اطلاع رسانی است.

وي با اشاره به ضرورت ارتقاء امکانات نرم افزاری این کیوسک مطابق نیازها و برنامه های اطلاع رسانی سازمان افزود: با ايجاد اين کيوسک‌ها مودیان مي‌توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی، بدون هيچ واسطه‌اي به اطلاعات حوزه مالیاتی خود دسترسي پيدا کنند. مهمترين ويژگي اجراي اين طرح اين است که مراجعان دیگر سرگردان نمی شوند و به صورت مستقيم و بسيار سريع مي‌توانند به اطلاعات مورد نظر خود دست يابند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *