تهیه و تنظیم گزارشهای مالی سالیانه
تهیه و تنظیم گزارشهای مالی میاندوره
رسیدگی به امور مالی و حسابداری اداری و پرسنل با حضور یک کارشناس در محل شرکت
دریافت اطلاعات و اسناد مالی جهت نظارت و کنترل لحظهای حسابهای مالی
تدوین دستورالعمل مالی اختصاصی برای یک شرکت یا نهاد
تنظیم و ارائهی گزارشها و اسناد حسابرسی مربوط به دریافت تسهیلات مالی از بانکها و سایر مؤسسات مالی
ارائهی راهکارهای عملیاتی برای بهینهسازی سیستمهای مالی و خدمات حسابداری
تعریف سیستم مالی اصولی برای شرکتهای تازه تأسیس در حوزههای گوناگون
ثبت اسناد جاری و معوقهی حسابداری
اعزام نیرو برای مدیریت، مشاورهی مالی و حسابداری به صورت تماموقت، نیمهوقت و پارهوقت
رفع اختلافات حساب شرکتها
تجزیهوتحلیل صورتهای مالی به منظور کاهش هزینهها و بهینهسازی مجموعه
و …